دستگاه تصفیه آب کیوواتر مدل Primer

دستگاه تصفیه آب کیوواتر پریمیر با استفاده از سیستم اسمز معکوس، دارای 6 مرحله فیلتراسیون آب می باشد.این دستگاه که از برند کیوواتر و توسط این فروشگاه عرضه می شود، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های این فروشگاه می باشد. که همراه با ویژگی ها و کارایی مختلف، به خوبی انواع آلودگی های آب را حذف، و آبی زلال و گوارا ارائه می دهد. طراحی زیبا و کابردی، استفاده از فیلترهای پر قدرت شش گانه، متریال با کیفیت و البته قیمت مناسب برخی از مهم ترین ویژگی های این محصول به حساب می آیند. این دستگاه قادر به تهیه حداکثر 8 تا 10 لیتر آب آشامیدنی در ساعت برای مصرف خانواده را دارد .

قیمت5,950,000 تومان

ویژگی های دستگاه تصفیه آب کیوواتر مدل پریمیر

این مدل از دستگاه تصفیه آب خانگی مدل با عنوان پریمیر که توسط شرکت کیوواتر ارائه می شود، مجهز به فیلتر الیافی – PP، فیلتر کربن UDF، فیلتر کرین بلاک CTO، فیلتر ممبران، فیلتر مینرال و فیلتر پست کرین می‌باشد. که موادی را قابلیت فیلتر شوندگی دارد تا آب دارای املاح و غیرآشامیدنی را به آب شرب قابل آشامیدنی تبدیل کند. که در واقع به دلیل این ویژگی ها در اصطلاح عام به آن دستگاه آب شیرین کن نیز می‌گویند. اصطلاحی که در بین مردم، درمورد انواع دستگاه های تصفیه ای که این قابلیت را دارند، بسیار رواج دارد. و البته که کارکرد و نتیجه اکثر دستگاه های مختلف خانگی نیز تصفیه کردن آب و رساندن آن به وضعیتی مطلوب و استاندارد است. تا نه تنها آب عاری از هرگونه مواد اضافی و مضر باشد، بلکه دارای املاح و مواد معدنی مفید برای بدن اسنان نیز باشد.

این محصول که دارای اتصالات نوع هوزینگ است، ذرات معلق تا 0.0001 میکرون، کلر و کدورت آب، کلیه رسوبات، نیترات، نیتریت و جیوه، آلودگی‌های میکروبی،کیست‌های داخل آب، کیست‌های داخل آب را تصفیه می‌کند. همچنین دستگاه تصفیه خانگی پریمیر طعم و بوی نامطبوع آب را از بین برده و کلیه میکروب ها و انگل ها از بین می‌برد. همچنین این محصول قابلیت آن را دارد تا خاصیت اسیدی آب را از بین برده، و کلیه باکتری‌ها و میکرو ارگانیسم‌ها را نیز از بین ببرد. ضمن اینکه از جمله لوازم جانبی همراه با این محصول می توان به شیر مخزن، شلنگ، شیر پیسوار، کارت گارانتی، بست فاضلاب و شیر استیل اهرمی اشاره کرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

برند

Qwater

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه آب کیوواتر مدل Primer”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا