شیر برقی تصفیه آب نیمه صنعتی

شیر برقی در دستگاه تصفیه آب، یک قطعه کوچک و تخصصی است که وظیفه کنترل جریان آب و تنظیم فشار آب ورودی به دستگاه تصفیه آب را دارد. وقتی دستگاه تصفیه آب نیاز به آب دارد، شیر برقی به صورت اتوماتیک باز میشود و به آب ورودی اجازه میدهد تا به دستگاه تصفیه آب برسد.

قیمت650,000 تومان

شیر برقی نیمه صنعتی 220V وارداتی

 

شیر برقی در دستگاه تصفیه آب، یک قطعه کوچک و تخصصی است که وظیفه کنترل جریان آب و تنظیم فشار آب ورودی به دستگاه تصفیه آب را دارد. وقتی دستگاه تصفیه آب نیاز به آب دارد، شیر برقی به صورت اتوماتیک باز میشود و به آب ورودی اجازه میدهد تا به دستگاه تصفیه آب برسد. وقتی نیاز به تصفیه آب پایان می یابد، شیر برقی بسته میشود تا از هدر رفت آب و انرژی جلوگیری کند.شیر برقی برنجی تصفیه آب نیمه صنعتی ۲۲۰ ولت یک ورودی و یک خروجی آب دارد که جنس آن از نوع آلیاژ برنج می باشد. اتصال آن از نوع داخل رزوه بوده و برای وصل کردن شلنگ، باید از تبدیل رزوه به مهره یا فیتینگ استفاده کرد. شیربرقی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی با ولتاژ ۲۲۰ ولت شهری کار می کند که برای استفاده از آن به نیازی به آداپتور و ترانس نخواهید داشت و می توان آن را مستقیماً به برق شهری وصل نمود.

شما می توانید این قطعه را از فرایند اب پارس با قیمت مناسب خریداری کنید.

اگر به دیگر لوازم جانبی دستگاه تصفیه اب خانگی احتیاج دارید به صفحه مربوطه در سایت ما سر بزنید یا با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیر برقی تصفیه آب نیمه صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا