مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب

مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب

مطالب اخیر


در دستگاه‌های تصفیه آب، مدت زمانی که به پر شدن مخزن این دستگاه نیاز دارد، یکی از مسائل مهم و مورد توجه است. این موضوع تأثیر زیادی بر استفاده مطلوب از دستگاه دارد.

در این مقاله، به بررسی عوامل مؤثر در مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب و راه‌حل‌های ممکن برای بهبود این مسأله توسط فرایند اب پارس پرداخته خواهد شد.

چقدر طول می کشد تا مخزن تصفیه اب پر شود؟

مدت زمان پر شدن مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی از 40 الی 50 دقیقه متغیر است.عوامل مختلفی در مدت زمان پر شدن مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی  دخیل است که به همه انها اشاره می کنیم.

چقدر طول می کشد تا مخزن تصفیه اب پر شود؟
 

عوامل مؤثر در مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب

  1. وضعیت فیلترها:
    • فیلترهای اشباع شده(ممبرین) می‌توانند سرعت عبور آب را کاهش داده و زمان پر شدن مخزن را افزایش دهند.پس بهتر است به موقع فیلتر تصفیه اب را عوض کنید.
  2. مشکلات در شیرآلات یا لوله‌ها:

راه‌حل‌ها و تدابیر:

  1. تعویض به موقع فیلترها و چک کردن تولید دستگاه برای تشخیص کیپ شدن ممبرین:
    • فیلترها را به‌صورت دوره‌ای تعویض کنید تا جریان آب بهینه باقی بماند.اگر زمان تعویض فیلتر تعویض اب را نمی دانید به وبلاگ مربوطه سر بزنید.
  2. استفاده از فناوری‌های پیشرفته:

نتیجه‌گیری: مدت زمان پر شدن مخزن تصفیه آب به موارد مختلفی از جمله: ( خرابی پمپ، خرابی هدپمپ، نیم سوز شدن شیر برقی، نیم سوز شدن آداپتور) بستگی دارد که با رعایت تدابیر مناسب و اصلاح این عوامل می‌توان به بهبود آن پرداخت. اهمیت نظارت منظم بر دستگاه و شرایط اطراف آن نیز از جمله نکات حائز اهمیت است.

شما می توانید برای خرید مخزن ذخیره اب از سایت ما اقدام کنید.

اشتراک گذاری

WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Telegram
پیمایش به بالا